Növekedés mától egyszerű

Növekedni sokféleképpen lehet. Mi összeraktuk, hogy mi az egyszerűbb és biztosabb módja.



Ha Önnek cége van, akkor valószínűleg van legalább 2 fontos célja:

  1. Stabil, tartós növekedés.
  2. Egy jó működő, motivált munkatársi csapat, ami inkább szinte már család.

5 éve kísérleteztünk ki egy növekedési stratégiát , ami már többszörösen is bizonyított. Kivétel nélkül, mindenkinél működött!

Pár éve azonban a növekedés gond lett a cégeknek. 

Miért?

Mert munkatársi, csapatépítési és motivációs problémába ütköztek.
A növekedés zűrzavart eredményezett. 

Az emberekkel nehéz lett együtt dolgozni.

Mi változott?

Az idők, a körülmények, az EU vagy az oktatás? Igazából teljesen mindegy.


A jó kérdés az, hogy mit lehet ezzel tenni?

Mi kidolgoztuk, hogy hogyan lehet a piac növelésére szánt alapelveket arra használni, hogy stabil, motivált munkatársaink legyenek.


Hogy jön ez a kettő össze? Miért lehetne jó az egyik a másikra?

Itt nincs idő arra, hogy belemenjünk a részleteibe a témának - erről fog szólni az előadás. 

De nézze csak meg:

  • Mit használ arra, hogy több vevőt szerezzen? - Kommunikációt
  • Mit használ arra, hogy jobb csapatot építsen? - Kommunikációt
  • Mit használ arra, hogy elérjen dolgokat másoknál? - Kommunikációt
  • Mit használ arra, hogy a gyermek elmenjen fogat mosni? - Kommunikációt. (No meg néha egy-két nyaklevest)


Van egy pár alapelv ami fontosabb, mint a manapság divatos trükkök.
Van egy pár alapelv, ami több ezer éve is, most is és több ezer év múlva is működni fognak.

Ezeket raktam egy rendszerbe. Egy olyan rendszerbe amit Ön is könnyen fel tud használni a saját céljai elérése.

Az alapelvek annyira jók, hogy nem csak a munkatársi gárda építésére, de még számtalan másra is felhasználható!

Igazi, brutálisan egyszerű, 100%-ig alkalmazható rendszer.

 Ha elhárulnak a HR akadályok, jöhet a növekedés!

Most mind a kettőre egyszerre hallhat ötleteket.

 Az előadáson bemutatjuk a "vita az ügyfelekkel" és a "vita a kollégákkal" jelenségek mögött húzódó leggyakoribb okokat, és hogy ezeket hogyan lehet cégre szabottan kijavítani.  

HA ELSŐRE ÉRDEKESNEK TŰNT, NE GONDOLJA MEG MAGÁT! JELENTKEZZEN!

Mindannyiunk fejében működhet egyfajta "lebeszélő mechanizmus". A vevőknél is megfigyelhető: akarják a terméket, de valamiért lebeszélik magukat róla (és itt veszít a cég nagyon sokat). Erről is szót ejtünk az előadáson. 

Tudja meg, hogy mi az a mechanizmus, ami miatt adott esetben most Ön is habozik jelentkezni! 



Hallgassa meg 4 órában a kulcs információkat!

Ezek nem elméletek, hanem a gyakorlatban alkalmazott eljárások. 

Az alkalmazás esszenciája.

Élő példák - hasznos ötletek

Mit hagy ki, ha nem jön el?

Ha nem ismeri azt az alapvető eszközt -ami a piacon is és a kollégáknál is működik - akkor csak a pénz marad, mint motiváló eszköz. 


Ha a kollégák motiválatlanok vagy alacsony termelékenységűek maradnak, akkor előbb utóbb elmennek.

Ha Ön nem ismeri a növekedéshez szükséges alaptörvényeket, akkor a válságban nehéz idők várják


Sajnálja a rászánt időt?

Ha valamelyik kérdés Önt is foglalkoztatja, akkor mindenképp érdemes egyszer meghallgatnia. Most két témát egyben kaphat meg. 

Akár egy mondata is milliókat érhet. De mi nem csak egy mondatot adunk. A résztvevők szerint sokkal többet kaptak, mint amit a részvételi díjért cserébe gondoltak volna.

Hogyan tüntethetjük el a szerencsefaktort a az üzleti működésből?  Szánjon rá 4 órát, és megtudhatja! Minél előbb tud róla, annál hamarabb alkalmazhatja!

Kinek hasznos ez az előadás?

Elsősorban cégvezetőknek és tulajdonosoknak, akiknek van stratégiai döntési lehetőségük a cég, és annak különböző területei felett. 

Tulajdonosoknak, akik kíváncsiak azokra az alapvetésekre, amik mindig működnek, függetlenül az éppen aktuális agyon marketingelt trendektől.

Vezetőknek, akik tudatosan és felelősséggel akarják irányítani a cégüket és azt akarják, hogy ne legyen kétségük döntéseik helyessége felől.


Az előadóról

Simon Gábor

46 éves közgazdász. 23 éve vállalkozásokat vezet. Üzleti kivizsgálás és sales-marketing szakértő. Rengeteg gyakorlati tapasztalat: több, mint 2000 megbízás van mögötte. Kétszeres magyar bajnok vitorlázásban, egyszeres Kékszalag győztes, egyszeres magyar bajnok Rallye-ban és 113 ejtőernyős ugrás tulajdonosa. 

Azt vallja, hogy: "Csak akkor lehetsz eredményes, ha szereted, amit csinálsz.  Viszont ha szereted, akkor nem árt, ha ismered a vastörvényeit. 

Mit jelet ez? Ha szereted, amit csinálsz, akkor keresd meg, hogy hogyan lehet azt még jobban csinálni. Több tudatosság - kevesebb erőlködés -  több élvezet."

Az előadás:

Dátum: 2019. szeptember 25. (szerda)

Időpont: 13:00-tól 17:30-ig

Helyszín: Aquaworld Resort **** (1044 Budapest, Íves út 16.)

A parkolás ingyenes és bőséges

Részvételi díj: 14 900.-Ft + Áfa

JELENTKEZÉS

Mi fog történni, ha kattint? 

Kap egy visszaigazoló e-mait és egy díjbekérőt a jelentkezésről.
Az utalás elindítása után kap egy elektronikus számlát a befizetésről.
Egy rövid rendezvényen kulcs-információkat fog hallani a cége növekedéséhez.

Új emberekkel és új ötletekkel ismerkedhet meg!

Mi tetszett a résztvevőknek a visszajelzések alapján?


1. Nem egy elméleti, érthetetlen, unásig ismételt előadást hallottak. 

" - Ezekkel az adatokkal, ebben az összetételben még nem találkoztam. Nagyon tetszett a rendszerszemlélet..."

2. Konkrét eszközöket kaptak

" - Tényleges, megvalósítható megoldásokat hallottam, amelyek elég egyszerűek ahhoz, hogy végül ne a fiók mélyén végezzék jegyzetként..."

(Inkább legyen 1 dolog ami ténylegesen használ, mint 1000 oldalnyi jegyzet a fiók legmélyén.)

3. Nem volt átlagos

" - Vannak az átlagos piacon működő üzletek, és vannak valamilyen szempontból speciális helyzetben, vagy speciális piacon lévő cégek. A problémák megoldása minden esetben más és egyedi... "

4. Bőven megérte a rászánt időt

"- Évek óta tartó kétségemre kaptam választ. Ráadásul olyan irányba kezdtem fejleszteni, amivel egyedivé és piacvezetővé válok... "

(Nem egy ügyfelünknek oldódtak meg évek óta tartó gyötrő dilemmái, vagy lettek olyan üzleti ötletei, amellyel később piacvezetővé váltak.) 

5. Alapelvek

" - Az előadás nem "ebben az évben aktuális receptek"-ről szól, hanem olyan alapelvekről, amelyeket ha valaki megért, akkor azt 2019-ban és 2029-ban is tudja eredményesen használni..."

+1. A fő kérdés

Nem sok olyan probléma van, amire a magasabb bevétel és piaci részesedés ne lenne jó megoldás. 

Legyen szó munkaerőhiányról, túlterheltségről, konkurencia harcról stb. 

Így van?

A kérdés az, hogy valaki akar-e ugrani egy nagyságrendet, vagy inkább marad tovább a mostani szinten?

Érdemes rászánni 4 órát és, megbizonyosodni róla, hogy a növekedéshez szükséges dolgok rendben vannak-e a cégben, vagy lehet rajtuk javítani!


JELENTKEZÉS 

Mi fog történni, ha kattint?

Kap egy visszaigazoló e-mait és egy díjbekérőt a jelentkezésről.
Az utalás elindítása után kap egy elektronikus számlát a befizetésről.
Egy rövid rendezvényen kulcs-információkat fog hallani a cége növekedéséhez.

Új emberekkel és új ötletekkel ismerkedhet meg!