Növekedési stratégiák és a Rejtett potenciálok







A gazdaság még pörög. 

Lemaradsz vagy vele növekszel?

Sok cégben benne van a duplázás vagy triplázás lehetősége - a piaca elbírná.

Valami miatt mégsem növekednek úgy, ahogy szeretnének. Vagy növekednek, de ez nem jár együtt az elvárt profitnövekedéssel.

Nem látják a Rejtett Potenciáljaikat, amik ott vannak a cégben, csak nincsenek kihasználva.

3 éve (a szerencsének is köszönhetően) megtaláltuk azt a 2 területet, amelyek kombinációja olyan hatékonyságot tett lehetővé, ami még minket is meglepett.

Több teszt is bizonyította, hogy a tartós bevétel- és profitnövekedés hiánya mindig visszavezethető oda, hogy a tulajdonosi stratégiából hiányoznak lényeges elemek.

Mi történik, ha minden lépést betartunk?


ESETTANULMÁNY (valós számokkal): Egy gyártó cég évek óta küszködött a lefelé menő forgalommal

Átvizsgáltuk az eddigi tevékenységüket - meghatároztuk, majd közösen elvégeztük az összes kihagyott lépést.

A kezelést követő első hónapban már kézzelfogható eredmények születtek:

         Tovább folytatva az összes lépést a következő hónapok eredményei 
         egyértelműen igazolták a hiányzó lépések fontosságát: 

 Az előadáson bemutatjuk a hiányzó lépéseket, és hogy ezeket hogyan lehet cégre szabottan, optimális energiabefektetéssel elvégezni. 

A cég következő évi bevétele túlszárnyalta az előző évit, sőt:

Elérték a valaha volt legmagasabb árbevételt. (előző évhez: 163%) 

Azóta minden évben rekordot döntenek. 

Ezt hívjuk Tartós Bőségnek.

Hallgassa meg 4 órában a hiányzó lépéseket!

Ezek nem elméletek, hanem a gyakorlatban alkalmazott eljárások. 

Az alkalmazás esszenciája.

Élő példák - hasznos ötletek.

Kinek hasznos ez az előadás?

Elsősorban cégvezetőknek és tulajdonosoknak, akiknek van stratégiai döntési lehetőségük a cég, és annak különböző területei felett. 

Tulajdonosoknak, akik kíváncsiak azokra az alapvetésekre, amik mindig működnek, függetlenül az éppen aktuális csilli-villi trendektől.

Vezetőknek, akik tudatosan és felelősséggel akarják irányítani a cégüket és azt akarják, hogy ne legyen kétség döntéseik helyessége felől.


Az előadóról

Simon Gábor

45 éves közgazdász. 22 éve vállalkozásokat vezet. Üzleti kivizsgálás és sales-marketing szakértő. Kétszeres magyar bajnok vitorlázásban, egyszeres Kékszalag győztes, egyszeres magyar bajnok Rallye-ban és 113 ejtőernyős ugrás tulajdonosa. 

Azt vallja, hogy: "Csak akkor lehetsz eredményes, ha szereted, amit csinálsz.  Viszont ha szereted, akkor nem árt, ha ismered a törvényeit. 

Mit jelet ez? Ha szereted, amit csinálsz, akkor keresd meg a tevékenység kulcs-tényezőit, tanulmányozd, és tudd meg, hogyan lehet azokat még jobban csinálni. A sikert a sikertelenségtől csupán a tudatosság hiánya választja el."

A tesztprojektek eredményei:

.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        .

Az előadás:

Dátum: 2019. február 26. (kedd)

Időpont: 13:00-tól 17:00-ig

Helyszín: Aquaworld Resort **** (1044 Budapest, Íves út 16.)

A parkolás ingyenes és bőséges

Részvételi díj: 14 900.-Ft+Áfa

JELENTKEZÉS

Mi fog történni, ha kattintasz? 

Kapsz egy visszaigazoló e-mait és egy díjbekérőt a jelentkezésről.
Az utalás elindítása után kapsz egy elektronikus számlát a befizetésről.
Egy rövid rendezvényen kulcs-információkat fogsz hallani a céged növekedéséhez.

Új emberekkel és új ötletekkel ismerkedhetsz meg.

Mi tetszett a résztvevőknek a visszajelzések alapján?


1. Nem egy elméleti, érthetetlen, unásig ismételt előadást hallottak. 

" - Ezekkel az adatokkal, ebben az összetételben még nem találkoztam. Nagyon tetszett a rendszerszemlélet..."

2. Konkrét eszközöket kaptak

" - Tényleges, megvalósítható megoldásokat hallottam, amelyek elég egyszerűek ahhoz, hogy végül ne a fiók mélyén végezzék jegyzetként..."

(Inkább legyen 1 dolog ami ténylegesen használ, mint 1000 oldalnyi jegyzet a fiók legmélyén.)

3. Nem volt átlagos

" - Vannak az átlagos piacon működő üzletek, és vannak valamilyen szempontból speciális helyzetben, vagy speciális piacon lévő cégek. A problémák megoldása minden esetben más és egyedi... "

4. Bőven megérte a rászánt időt

"- Évek óta tartó kétségemre kaptam választ. Ráadásul olyan irányba kezdtem fejleszteni, amivel egyedivé és piacvezetővé válok... "

(Nem egy ügyfelünknek oldódtak meg évek óta tartó gyötrő dilemmái, vagy lettek olyan üzleti ötletei, amellyel később piacvezetővé váltak.) 

5. Alapelvek

" - Az előadás nem "ebben az évben aktuális receptek"-ről szól, hanem olyan alapelvekről, amelyeket ha valaki megért, akkor azt 2018-ban és 2028-ban is tudja eredményesen használni..."

+1. A fő kérdés

Nem sok olyan terület van, amire a magasabb bevétel és piaci részesedés ne lenne jó megoldás. 

Legyen szó munkaerő hiányról, túlterheltségről, konkurencia harcról stb. 

Így van?

A kérdés az, hogy valaki akar-e ugrani egy nagyságrendet, vagy inkább marad tovább a mostani szinten?

Érdemes rászánni 4 órát és, megbizonyosodni róla, hogy a fenti dolgok rendben vannak-e a cégben, vagy lehet rajtuk javítani?

Ahogy az egyik részvevőnk mondta: "Egy gondolat jelentheti a különbséget az átlagos és nagyszerű között, de a túl sok hezitáló gondolkodás a tett halála." Ne gondolkozz, jelentkezz!

JELENTKEZÉS 

Mi fog történni, ha kattintasz?

Kapsz egy visszaigazoló e-mait és egy díjbekérőt a jelentkezésről.
Az utalás elindítása után kapsz egy elektronikus számlát a befizetésről.
Egy rövid rendezvényen kulcs-információkat fogsz hallani a céged növekedéséhez.

Új emberekkel és új ötletekkel ismerkedhetsz meg.