Növekedés vagy Szárnyalás?







A gazdaság pörög. 

Vele növekszel vagy lemaradsz?

Sok cégben benne van a duplázás vagy triplázás lehetősége - a piaca elbírná.

Valami miatt mégsem növekednek úgy, ahogy szeretnének. Vagy növekednek, de ez nem jár együtt az elvárt profitnövekedéssel.

3 éve (a szerencsének is köszönhetően) megtaláltuk azt a 2 területet, amelyek kombinációja olyan hatékonyságot tett lehetővé, ami még minket is meglepett.

Több tesztet is végeztünk és kiderült, hogy a tartós bevétel- és profitnövekedés hiánya mindig visszavezethető oda, hogy a tulajdonosi stratégiából hiányoznak lényeges elemek.

Mi történik, ha minden lépést betartunk?


ESETTANULMÁNY (valós számokkal): Egy gyártó cég évek óta küszködött a lefelé menő forgalommal

Átvizsgáltuk az eddigi tevékenységüket - meghatároztuk, majd közösen elvégeztük az összes kihagyott lépést.

A kezelést követő első hónapban már kézzelfogható eredmények születtek:

         Tovább folytatva az összes lépést a következő hónapok eredményei 
         egyértelműen igazolták a hiányzó lépések fontosságát: 

 Az előadáson bemutatjuk a hiányzó lépéseket, és hogy ezeket hogyan lehet cégre szabottan, optimális energiabefektetéssel elvégezni. 

Ügyfelünk következő évi bevétele túlszárnyalta az előző évit, sőt:

Elérték a valaha volt legmagasabb árbevételt. (előző évhez: 163%) 

És azóta minden évben rekordot döntenek. 

Ezt hívjuk Tartós Bőségnek.

Hallgassa meg 4 órában a hiányzó lépéseket!

Ezek nem elméletek, hanem a gyakorlatban alkalmazott eljárások. 

Az alkalmazás esszenciája.

Élő példák - hasznos ötletek.

Kinek hasznos ez az előadás?

Elsősorban cégvezetőknek és tulajdonosoknak, akiknek van stratégiai döntési lehetőségük a cég, és annak különböző területei felett. 

Tulajdonosoknak, akik kíváncsiak azokra az alapvetésekre, amik mindig működnek, függetlenül az éppen aktuális csilli-villi trendektől.

Vezetőknek, akik tudatosan és felelősséggel akarják irányítani a cégüket és azt akarják, hogy ne legyen kétség döntéseik helyessége felől.


Az előadóról

Simon Gábor

45 éves közgazdász. 22 éve vállalkozásokat vezet. Üzleti kivizsgálás és sales-marketing szakértő. Kétszeres magyar bajnok vitorlázásban, egyszeres Kékszalag győztes, egyszeres magyar bajnok Rallye-ban és 113 ejtőernyős ugrás tulajdonosa. 

Azt vallja, hogy: "Csak akkor lehetsz eredményes, ha szereted, amit csinálsz.  Viszont ha szereted, akkor nem árt, ha ismered a törvényeit. 

Mit jelet ez? Ha szereted, amit csinálsz, akkor keresd meg a tevékenység kulcs-tényezőit, tanulmányozd, és tudd meg, hogyan lehet azokat még jobban csinálni. A sikert a sikertelenségtől csupán a tudatosság hiánya választja el."

A tesztprojektek eredményei:

.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        .

Az előadás:

Dátum: 2018. október 30. (kedd)

Időpont: 13:00-tól 17:00-ig

Helyszín: Aquaworld Resort **** (1044 Budapest, Íves út 16.)

Részvételi díj: 14 900.-Ft+Áfa

JELENTKEZÉS

Mi fog történni, ha kattintasz? 

Kapsz egy visszaigazoló e-mait és egy díjbekérőt a jelentkezésről.
Az utalás elindítása után kapsz egy elektronikus számlát a befizetésről.
Egy rövid rendezvényen kulcs-információkat fogsz hallani a céged növekedéséhez.

Új emberekkel és új ötletekkel ismerkedhetsz meg.

Mi tetszett a résztvevőknek a visszajelzések alapján?


1. Nem egy elméleti, érthetetlen, unásig ismételt előadást hallottak. 

Ezekkel az adatokkal, ebben az összetételben még nem találkoztak a visszajelzések szerint.

(Számunkra nem az a fontos, hogy előadjunk, hanem az, hogy utána valódi eredmények legyenek.)

2. Konkrét eszközöket kaptak

Tényleges, megvalósítható megoldásokat hallottak, amelyek elég egyszerűek ahhoz, hogy végül ne a fiók mélyén végezzék jegyzetként...

(Inkább legyen 1 dolog ami ténylegesen használ, mint 1000 oldalnyi jegyzet a fiók legmélyén.)

3. Nem volt átlagos

Vannak az átlagos piacon működő üzletek, és vannak valamilyen szempontból speciális helyzetben, vagy speciális piacon lévő cégek.

Mi speciális cégekkel, az Ő egyedi piacukkal és különleges problémáikkal dolgozunk.

4. Bőven megérte a rászánt időt

Nem egy ügyfelünknek oldódtak meg évek óta tartó gyötrő dilemmái, vagy lettek olyan üzleti ötletei, amellyel később piacvezetővé váltak. 

5. Alapelvek

Az előadás nem "ebben az évben aktuális receptek"-ről szól, hanem olyan alapelvekről, amelyeket ha valaki megért, akkor azt 2018-ban és 2028-ban is tudja eredményesen használni.

+1. A fő kérdés

Nem sok olyan terület van, amire a magasabb bevétel és piaci részesedés ne lenne jó megoldás. 

Legyen szó munkaerő hiányról, túlterheltségről, konkurencia harcról stb. 

Így van?

A kérdés, hogy valaki akar-e ugrani egy nagyságrendet, vagy inkább marad tovább a mostani szinten?

Érdemes rászánni 4 órát és, megbizonyosodni róla, hogy a fenti dolgok rendben vannak-e a cégben, vagy lehet rajtuk javítani?

Ahogy az egyik részvevőnk mondta: "Egy gondolat jelentheti a különbséget az átlagos és nagyszerű között, de a túl sok hezitáló gondolkodás a tett halála." Ne gondolkozz, jelentkezz!

JELENTKEZÉS 

Mi fog történni, ha kattintasz?

Kapsz egy visszaigazoló e-mait és egy díjbekérőt a jelentkezésről.
Az utalás elindítása után kapsz egy elektronikus számlát a befizetésről.
Egy rövid rendezvényen kulcs-információkat fogsz hallani a céged növekedéséhez.

Új emberekkel és új ötletekkel ismerkedhetsz meg.